آموزش قبل از طراحی سایت

پشتیبانی آنلاین (بصورت اپلیکیشن اختصاصی)

پشتیبانی انلاین(با نرم افزار اختصاصی چت آنلاین)چیست؟

یکی از عمومی ترین راه ها برای توضیح خدمات کالا و همچنین فروش، استفاده از چت آنلاین می باشد. آن دسته از مشتریانی که تا حدودی خدمات وب را می شناسند برای انتخاب سرویس به چت آنلاین می آیند. در این موقع کارشناس چت آنلاین باید تعدادی سوال کوتاه و نه خیلی بلند از مشتری خود بپرسد تا بتواند نیاز مشتری و سرویس مناسب مشتری را پیدا کرده و آن را به مشتری توضیح دهد.

نرم افزار چت آنلاین

این ابزار با توجه به کیفیت و تیم پشتیبانی کننده آن، می‌تواند دارای تنظیمات مختلفی باشد. نرم افزار چت آنلاین بسته به شرایط مختلف، گزارشات مختلفی از عملکرد مخاطبین جمع‌آوری کرده و به مدیران ارائه می‌دهد. دسترسی سریع و آسان، ارتباط آنلاین و دریافت سریع پاسخ از مزایای سیستم‌های چت آنلاین به شمار می‌رود.

معروف‌ترین و بهترین سرویس چت آنلاین عبارتند از: Intercome و Crisp به عنوان دو نمونه خارجی که crisp (کریسپ) پیشنهاد می شود.

پشتیبانی انلاین(با نرم افزار اختصاصی چت آنلاین)چیست؟

اهمیت چت آنلاین

اینترنت بستر بسیار مناسبی را برای عرضه و تبلیغ کالا ایجاد کرده است. شما می توانید در اینترنت فیلم، کلیپ، عکس، متن را قرار دهید و بسیاری از افراد هستند که با دیدن این همه محتوا باز هم به خرید کالا اعتماد نمی کنند و درک درستی از محتوا پیدا نکرده و آنها را قانع نمی کند. و سوالی که پیش می آید این است که چه راه حلی می توان پیدا کرد تا بتوان حس اعتماد و جلب رضایت افراد را پیدا کرد؟ چطور می توان افراد را جذب کرد تا بتوان آن را مشتری دائم خود کنیم؟ و خیلی دیگر از سوال هایی که می توان پرسید و از این رو طراحان و مهندسین به فکر راه حل جدید و بهینه ای دست یافتند که این راه همان پشتیبانی یا چت آنلاین می باشد. حال پشتیبانی چت آنلاین برای فروشگاه و شرکت ها چه ویژگی هایی دارد:

  • می توانید مشتریان و کاربران خود را به صورت آنلاین درگیر سایت خود کرده و محصولات خود را با تمام امکانات به کاربر معرفی کنید.
  • افزایش اعتماد مشتری نسبت به خرید محصولات شما
  • امکان تبادل اطلاعات، پرسش و پاسخ با مشتری و کاربر با
  • ایجاد ارتباط و مشاوره از طریق چت می توانید محصولات خود را بیشتر بفروشید
  • اعتبار سایت شما بالا می رود و اطمینان کاربران بیشتر می شود.

بررسی مزایا و معایب سیستم پشتیبانی آنلاین (با نرم افزار اختصاصی) و پشتیبانی آنلاین در واتساپ

مزایا و معایب استفاده از چت آنلاین(اختصاصی):

مزایا:
در هر پلت فرمی که باشد (موبایل ،لپتاب و…) قابل اجرا می باشد.
 
کاربر می تواند ایمیل را بصورت اختیاری وارد نماید.
 
 معایب:

بعد از مدتی چت پاک میشود.

شماره همراه در چت اختصاصی قابل رویت نمی باشد.

مزایا و معایب استفاده از پیام رسان های اینترنتی(واتساپ)

مزایا:

شماره همراه کاربر قابل رویت می باشد (جهت اطلاع رسانی همگانی شامل تخفیفات، جشنواره و …)

چت قابل نگهداری نامحدود می باشد(مگر بصورت دستی پاک شود)

معایب:

برای استفاده از این چت باید هردوطرف مکالمه دارای این اپلیکیشن باشند.

قابلیت دریافت ایمیل را ندارد.

 
 
۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *