پیج اینستاگرام یا طراحی وب سایت؟
اگر شما هم به فکر توسعه کسب و کار خود هستید بین دوراهی پیج اینستاگرام یا طراحی وب سایت هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
فروش زیاد کالا و یا خدمات آرزوی همه ماست، اما این آرزو محقق نمیشه مگر با داشتن یک بستر خوب در فضای مجازی علی الخصوص داشتن سایت فروشگاهی.
حالا شاید با خودتون بگین ما در اینستاگرام فروش خوبی داریم پس چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشیم!
موضوع اینه ما از اینستاگرام حمایت میکنیم و منکر فروش در اینستاگرام نیستیم ولی قبلش چندین موضوع هست که باید بدونیم
اول اینکه اینستاگرام در حقیقت یه ابزار یا یک اپلیکیشن سرگرمی هستش پس الگوریتم های اینستاگرام بر اساس آنچه کاربر رو سرگرم میکنه رتبه دهی میکنه پس بلاگری در اینستگرام اولویت اول رو داره! حالا سوالی که مطرح میشه پس کی فروش در اینستاگرام آغاز میشه؟ خوب مسلمه در اینستاگرام ما باید اول نیاز رو در کاربر بوجود بیاریم که این امر خودش هم زمان بر و هم طاقت فرساست.
هنوز هم به پیج اینستاگرام یا طراحی وب سایت فکر میکنی؟ همراه من باش میگم بهت!
دوم اینکه ما فرض رو میذاریم به اینکه یه پیج پر فالور داریم و داریم یه محصولی رو نیازسازی و بعد میفروشیم قبول؟! حالا چطوری باید بفروشیم؟ کاربران ما میان در دایرکت به ما درخواست میدن دوباره چند تا سوال پیش میاد 1 اندازه محصول 2 نوع ارسال 3 مشخصات کالا قطعا سوال های زیادی به ذهن شما هم میرسه (خوب طبیعیه اینا مطرح میشه که اعتماد سازی شکل بگیره) در نهایت اگه همه این مراحل به خوبی و درستی پیش رفت از ما شماره کارت میگیره که کارت به کارت کنه درسته؟!
اشکالات وارد شده ایناس:
1- ما در طول روز چنتا دایرکت میتونیم جواب بدیم؟ 50 تا؟ 100 تا؟ خوب طبیعیه بیشتر از این نمیتونیم چون وقتمون اجازه نمیده حالا باید تیم سازی کنیم و این یعنی وارد کردن هزینه به کسب و کارهای نو پا و رو به پیشرفت. اگر تیم نداشته باشیم خیلی از مشتریان هدف ما میپرن!
2- ما شماره کارت میدیم به مشتری قبول! چند درصد کارت به کارت رو با گوشی انجام میدن چند درصد با خودپرداز؟
ما فرض رو میگیریم 50% با گوشی و 50% با خودپرداز حالا خودتون رو بذارید جای مشتری شما بیرون رفتی برای کارت به کارت، به فروشگاهای مشابه سر نمیزنی؟ مثلا یه کیف دیدی در اینستاگرام و میخوای بخری شماره کارت هم گرفتی و رفتی جلو عابر بانک قبل اینکه پول بزنی سراغ مغازه کیف فروشی نمیری؟ قطعا میری و اگه اون کیف یا مشابه اونو نداشت کارت به کارت میکنی و این یعنی تهدید عدم فروش برای فروش کسی که پیج اینستاگرام داره!
پس موانع زیادی وجود داره برای داشتن یک پیج موفق!
اجازه دهید کارشناسان حرفهای ما سایت فروشگاهی شما را طراحی کنند


پس در پاسخ به سوال پیج اینستاگرام یا وب سایت طراحی سایت فروشگاهی اولین و بزرگترین پاسخ سوال ماست.
دلایل:
1- قرار شد خودمون رو جای مشتری فرض کنیم: حالا شما فکر کنید یه سفر میخواین برین با هواپیما از تهران به مشهد با این مثال شما توی گوگل سرچ میکنید پرواز مشهد یا توی اینستاگرام؟ قطعا پاسخ 99% از شما گوگل بود دلیلش میدونی چیه؟ دلیلش اینه نیاز قبلا در شما شکل گرفته و دنبال کسی هستید که سرویس ارائه بده پس مشتری هدف در گوگل سرچ میکنه نه در اینستاگرام!
2- عدم اعتماد سازی در ابتدای ورود به یک صفحه (حتی پر فالور) در اینستاگرام
3- عدم پاسخگویی سریع در اینستاگرام.
4- عدم ارائه سریع خدمات در اینستاگرام
و …
خوب حالا باز هم برمیگردیم سراغ سایت
چطوری باید به یک سایت اعتماد کنیم؟
اول اینکه چک کنید سایت ssl داره یا نه؟
ssl یعنی ادرس سایتش با http شروع شده یا با https!
یه راهکار ساده داره باید ببینید جلو سایت علامت قفل داره یا نداره اگه داشت میریم سراغ مرحله بعدی.
به نماد های سایت توجه کنید به خصوص اینماد. معمولا اینماد در پایین سایت (صفحه اول) قرار داره
پس اگه سایتی نمادهاش تکمیل باشه و پس از کلیک روی نماد مشخصات صاحب امتیاز نشون داده بشه قطعا سایت قابل اعتمادیه!
به عنوان مثال نماد های طراحان سیستم در صفحه اصلی توجه کنید متوجه منظورم میشید!
