امروزه یکی از راه های کسب درامد طراحی فروشگاه اینترنتی است. اما بعدازاینکه وبسایت فروشگاه خودرا راه اندازی کردید باید برای افزایش میزان فروش اینترنتی خود تلاش کنید حتما برایتان این سوال پیش می اید که چگونه و یا راههای افزایش فروش وبسایت چیست
ما با بررسی بیش از 30 فروشگاه و وبسایت به نتایج جالبی رسیدیم در این مقاله نکات مهمی درخصوص راههای افزایش فروش اینترنتی یا راههای افزایش فروش وبسایت با شما خواهیم گفت.
در نظر داشته باشید که طراحان سیستم حتی اگر طراحی سایت خود را در این شرکت انجام نداده باشید باز به شما مشاوره رایگان خواهد داد برای مشاوره اینجا کلیک کنید.
1. افزایش سئو سایت فروشگاهی
یکی از راههای افزایش فروش اینترنتی، بهبود سئو و بهینه سازی وبسایت است. در روز میلیونها جستجو توسط کاربران گوگل انجام میشود. وقتی وبسایت شما در صدر نتایج گوگل باشد تاثیر قابل توجهی در افزایش نرخ بازدید کاربران از وبسایت و در نتیجه جذب مشتریان جدید برای فروشگاه اینترنتی شما داشته باشد.
طراحی سایت فروشگاهی شما باید طوری باشد که از نظر موتورهای جستجو مثل گوگل مناسب و بهینه باشد. طراحی سایت درست و بهینه میتواند سئو سایت شما را پایه ریزی کند و بعد آن شما با تولید محتوای مناسب سایت فروشگاهی می توانید، جایگاه خود را در گوگل ارتقا دهید.
2. دیزاین سایت
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید حس اعتماد و امنیت در خرید را درمشتری ایجاد کرده و او را به مشتری دائمی تبدیل کند.طرز برخورد با مشتریان در اولین مراجعه، تاثیر بسیار زیادی در جذب آنها خواهد گذاشت. این امر در فروشگاه آنلاین هم صدق میکند. طراحی وبسایت باید بر اساس عناصر بصری مناسب، اصول روانشناسی خرید، استراتژی فروش مناسب انجام شود. همچین طراحی سایت حرفهای میتواند تاثیر فوق العاده ای برای جذب مشتریان فروشگاه آنلاین شما داشته باشد.
صفحه اول یک سایت فروشگاهی ویترین اصلی آن است. پیشنهادات ویژه، تخفیفها، جشنوارههای فروش و… باید در چهار چوب جذاب و استاندارد به بازدیدکنندگان معرفی شوند. بدین ترتیب کاربران با منوی جذابی از محصولات مواجه میشوند و آنان که پیشنهادات را مناسب خود میدانند، خرید لذت بخشی را تجربه میکنند.
3.اعتماد کاربرانتان را جلب کنید
یکی از راههای افزایش فروش وبسایت یافروشگاه اینترنتی، ایجادحس اعتماد در مشتریان است. حتی شما هم برای خرید مایحتاج خود به فروشگاهی می روید که اعتمادداشته باشید مهمترین راهکارهای افزایش فروش وبسایت فروشگاهی، جلب نظر کاربران فروشگاه یا عوامل مختلفی است که میتوان مهمترین آنها را داشتن شماره تماس و آدرس فروشگاه نامید. وجود راه ارتباطی مورد اعتماد که مشتریان بتوانند در صورت داشتن هرمشکل یا سوال راجع به محصول، ویاپیگیری سفارش خود، مشاوره برای خرید و… با شما در ارتباط باشند، یکی از بهترین راهکارهای افزایش فروش آنلاین است.
یکی از مهمترین خصوصیات یک فروشگاه اینترنتی، گرفتن مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه می باشد. فضای مجازی برای خرید از سایت فروشگاه انلاین شما، در مشتری تردید ایجاد می کند. بنابراین باید تا حد ممکن با راهکارهای موجود این تردید را برطرف کنید تا مشتری خود را به مشتری دائمی تبدیل و درصد فروش خود را افزایش دهید.
بنابراین باید شما در سایت اینماد و همچنین در سایت ساماندهی، وب سایت فروشگاهی مورد نظر خود را ثبت کرده و مجوزهای آن را در سایت قرار دهید. در محتوا ” مجوز برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی ” بصورت کامل مجوزهای مورد نیاز و نحوه دریافت آنها را گفته ایم.
4. فروش کالا با تخفیف های شگفت انگیز
یکی از راه های افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی، استفاده از تکنیک های جدید بازاریابی است. از نمونه های موفق این روش میتوان سایت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا را نام برد. این سایت با قرار دادن کالاهای پرفروش در صفحه اول و با ارائه تخفیف مدت دار روی آن، فروش آن کالاها را چند برابر کرده است.همه ما تخفیف در خرید رادوست داریم، زمانی که کالایی با قیمت تخفیف خورده و در مدت مشخصی عرضه می شود، علاقمندان آن کالا را ترغیب می کنند تا در مدت زمان باقی مانده، آن کالا را خریدکنند.
5. در نظر گرفتن راحتی کاربران
یکی دیگر از راههای افزایش فروش فروشگاه، داشتن رابط کاربری ساده، عضویت بدون دردسر در سایت فروشگاهی و آسان بودن تمامی راه هایی که منجر به خرید برای مشتریان است؛ به این طریق که محصولات موجود در سایت فروشگاهی شما باید دارای مشخصات واضح و دقیق، توضیحات کامل راجع به محصولات، نقد و بررسی محصولات، امکان مقایسه محصولات مشابه با یکدیگر و اتصال سریع به درگاه بانکی باشد تا با آسان سازی عمل خرید، مشتریان بازار هدف خود را جذب کنید. تمامی این راهکارها و ابزارها، با مشاوره و همکاری با یک فروشگاه ساز حرفه ای امکان پذیر است.
برای افزایش فروش وبسایت فروشگاهی در گام اول لازم است که زیرساخت های لازم برای استفاده آسان مشتریان از سایت فراهم شود. برای مثال اگر کالاهایی برای فروش دارید که قابل مقایسه با یکدیگر هستند (مانند گوشی موبایل، تبلت، و لوازم برقی که مدل وطرح های گوناگونی از آن موجود می باشد) امکانی را در فروشگاه اینترنتی خود قراردهید که مشتری بتواند با درنظر گرفتن تفاوت وشباهت محصولات باهم، کالای مورد نظرخود را انتخاب و خرید نماید.
قابلیت های دیگری همچون بخش پرسش و پاسخ، مشاهده نمودار تغییر قیمت کالاها، پیشنهاد کالاهای مرتبط با علاقه مندی مشتری، امکان اضافه کردن کالا به علاقه مندی ها، قابلیت اشتراک گذاری کالا در شبکه های اجتماعی و… که به راحتی کاربران کمک می کند، نهایتاً منجر به افزایش فروش فروشگاه اینترنتی شما می شود.
6. به کاربرانتان مشاوره واقعی بدهید.
وقتی مشتری ب فروشگاه اینترنتی شما آمده، بی تردید ازفروشگاه های اینترنتی دیگر رقبای کاری شما بازدید می کند ؛ درنهایت مشتریان می خواهند برای خرید کالا یامحصول مورد نظر خود شما مشاوره ای تخصصی و واقعی نسبت به هر کالایی به آنها ارائه بدهید.
در مورد خصوصیات محصول ارائه شده در کمال صداقت اطلاعات ونقاط قوت و ضعف محصول خود را بنویسید و مانند یک خریداری که به فروشگاه فیزیکی شما مراجعه میکند با آرامش مشتری را برای خرید راهنمایی کرده و اگر اگاهی ندارید، بهتر است خودتان را جای کاربر قرار داده و فکر کنید اگر شما قصد خرید کالا ومحصولی را داشتید بهتراست چه چیزهای را بدانید.
7. قابلیت جستجو و فیلتر کردن محصولات
هر محصول مشخصات بسیاری مانند دستهبندی، رنگ، ابعاد، وزن و… دارد که امکان دارد باچندمحصول شباهت وتفاوت هایی داشته باشد واگر مشتری به راحتی بتواند از میان هزاران کالا، محصول مورد نظر خود راپیدا کند، به کارایی قابلیت جستجو و فیلتر گذاری محصولات باز میگردد. طراحان سیستم در طراحی سایت فروشگاهی یک باکس جستجوی قوی را اماده کرده تا خریداران به راحتی بتوانند محصول یا محصولات مورد نظر خود را پیدا کنند خرید موفقی داشته باشند.
8. جزئیات محصولات
قسمت جزئیات محصول درفروشگاه اینترنتی مهمترین قسمت خواندنی است. این که مشخصات کالا به چه صورت نوشته شود نقش بسزایی در محل قرارگرفتن سایت فروشگاهی در گوگل دارد. شما میتوانید علاوه بر اطلاعات فنی محصول، مطالبی مانند دستورالعمل استفاده از آن، طرز ساخت ویا نحوه تعمیر در صورت خرابی و… را ارائه دهید تا بازاریابی محتوایی موثری برای سایت فروشگاهی خود انجام داده باشید.
9. شفافیت در فروش آنلاین
بعد از آسان بودن استفاده از فروشگاه اینترنتی، مهم ترین نکته برای مشتریان و کاربران فروشگاه های اینترنتی، شفافیت در قیمت محصولات و دیگر هزینه ها مانند هزینه پست، هزینه های تهیه کالا و هزینه های اداری تقسیم کرد که شفاف نبودن قیمت باعث خارج شدن مشتری ازسایت فروشگاهی شما می شود.
یکی از راهکارهای افزایش فروش وبسایت یافروشگاه های آنلاین، شفاف بودن تمامی قیمت ها و هزینه ها است که از شروع خرید و هنگام ورود مشتریان برای پرداخت به صفحه درگاه بانکی، البته لازم به ذکر است که با حذف هزینه های اضافی و قرار دادن توضیحات مختصر میتوانید سبب افزایش فروش سایت فروشگاهی خود شوید.
10. بهره گیری از فروشگاه ساز حرفه ای
یکی از راهکارهای افزایش فروش اینترنتی این است که فروشگاه اینترنتی شما تمام ابزار و امکانات لازم برای حرفه ای بودن و جلب اعتماد کاربران و مشتریان ( که در ادامه به آن میپردازیم ) را داشته باشد. چنانچه طراحی سایت فروشگاهی شما امکانات لازم را نداشته باشد یا از هر نظر نمیتواند نظر مشتریان و کاربران را جلب کند، میتوانید با مشاوره وخرید وبسایت از طراحان سیستم تمامی ابزارهای لازم برای حرفه ای شدن و جذب مشتری و افزایش فروش آنلاین خود را داشته باشید.
11. درگاه های پرداخت فروشگاه را بهینه کنید
زمانی که مشتری برای پرداخت هزینه در درگاه بانکی اقدام می کند به این مساله فکر می کند که آیا امنیت کافی برقرار هست یا نه. اگر در حین پرداخت سایت شما کند باشد و یا مشکلی داشته باشد مشتری از خرید خود منصرف می شود. در نتیجه از درگاه های پرداخت امن استفاده کنید. اگر سایت شما به درگاه پرداخت بانک های اصلی مانند ملی، ملت و… متصل نیست در اولین فرصت سعی کنید آنها را استفاده کنید، چون بعضی مشتریان پرداخت از طریق این نوع درگاه ها را انتخاب می کنند. برای اتصال سایت خود به درگاه پرداخت پیشنهاد می کنم مقاله “چطور درگاه پرداخت بگیرم؟” را مطالعه کنید.
12. امکان بازگشت کالا
ازدیگرروش هایی که در جذب مشتریان تاثیر بسزایی دارد، ارائه روش صحیح بازگشت کالا است. سایت دیجی کالا به خوبی این خدمات را به خریداران خود ارائه داده، به همین دلیل کاربران بیشتری به آن اعتماد می کنند. حتما شرایط بازگشت کالا را به درستی نوشته تا به مشکلی برنخورید.
13. چت آنلاین
چت آنلاین این امکان را به مشتریان می دهد که به راحتی مشکلات خود را حل کرده و پاسخ سوال های خود را پیدا کنند.طراحان سیستم راههای افزایش فروش وبسایت ابزار چت مختلفی را ب مشتریان خود ارائه داده است.
14. گواهی SSL بگیرید
SSL همان قفل سبز رنگی است که در کنار آدرس برخی از سایت ها می بینید. SSL یک پروتکل امنیتی است که آدرس سایت شما را از http به https تبدیل می کند. اما این کار چه فایده ای دارد؟ با فعال کردن این گواهی در واقع شما شرایطی را فراهم کردید که ارتباط بین مشتریان سایت و سایت، امنیت بالایی داشته باشد.
از آنجاییکه مشتریان سایت فروشگاهی، به صورت آنلاین هزینه را پرداخت می کنند، باید اعتماد کافی از این که اطلاعات حسابشان هک نخواهد شد را داشته باشند. این گواهی به خوبی می تواند این نوع امنیت را تضمین کرده و به افزایش سئو سایت شما نیز کمک می کند.
15. قیمت مناسبتری برای محصولات ارائه دهید
اغلب مشتریان اینترنتی به دیگر سایت های فروشگاههای دیگر مراجعه کرده و قیمت ها را نسبت به هم بررسی می کنند. با توجه به این مسئله، باید قیمت محصولات سایت فروشگاه خود را طوری تعیین کنید که یا با قیمت دیگر سایت ها یکسان و یا اینکه از آنها کمتر باشد.
شاید بگویید اگر قیمت کمتری برای محصولات بگذاریم، سودی نخواهیم داشت! حرف شما درست است؛ اما نکته ی قابل توجه این است که رقابت در بازار آنلاین زیاد است و برای ثابت ماندن در این بازار باید کمی متفاوت تر عمل کنید. برای پیشگیری از ضرر مالی خود وسود دهی بیشتر، می توانید محصولات را از عمده فروشی ها که قیمت مناسبتری دارند، خرید کنید.
همچنین این را بدانید فروش بیشتر، بهتر از سود بیشتر است. زمانی که مشتریان شما افزایش داشته باشند، خود به خود سود فروش شما نیز بیشترخواهد شد.
16. فرایند خرید را برای کاربران سایت ساده کنید
اگر خودتان قصد خرید ازیک فروشگاه اینترنتی را داشته باشید، ترجیحا دوستدارید بدون نیاز به ثبت نام خرید خود را انجام دهید. انتظار دارید بلافاصله پس از پرداخت پیامک تایید آن روی گوشی شما ظاهر شود. دوست دارید در سریع ترین مدت زمان ممکن و از ساده ترین راه خرید کنید.
پس بهتراست این مسئله را برای مشتریان خود اجرا کنید یکی دلیل های رد شدن مشتری از سایت فروشگاه شما، طولانی و پیچیده شدن عمل خرید است. پس خودتان به عنوان مشتری از سایت خود خرید کنید و ببینید چقدر باعث جلب رضایت خودتان میشود. پیشنهاد میکنیم از چند نفر دیگر هم بخواهید این کار را انجام بدهند و مشکلاتی که به آن برخورد خواهند کرد را به شما اطلاع بدهند.
17. کاهش سبدهای خرید رها شده
هر بار که مشتری شما هنگام خرید در مراحل اخر و پرداخت منصرف شده و سبد خرید خود را رها کند و خرید را تکمیل نکند، برای کسب و کار شما ضرری بوجود می اورد. این عمل به دلیل اهمیت بسیارخود مورد بررسی قرار گرفته است.
طی مقاله راههای افزایش فروش وبسایت و بنا به آمار به دست امده در این مورد ۶۹٫۲۳% سبدهای خرید به این صورت تکمیل نشده و مشتری ازخرید منصرف شده است طبق امار بدست امده این درصد میزان قابل توجهی است و باید دنبال کاهش آن بود. بطور مثال اگرمشتری در مراحل اتمام خرید خود ازتخفیف بهره مند شود امکان منصرف شدن ازخریدش به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند.
18. ریسپانسیو کردن سایت
بنا به آمار بدست امده درسال 2021 بیش از نیمی ازخرید وفروش محصولات با تلفن همره منتشر شده انتظار می رود در سال ۲۰۲۱ بالغ بر نیمی از فعالیتهای مرتبط با خرید محصولات، با موبایل انجام می شود. ریسپانسیو کردن سایت، سایت را روی موبایل هم قابل استفاده می کند. به بیانی دیگر، از آغاز تا پایان طراحی وب سایت کسب و کارتان، باید بازدید کنندگانی را که از موبایل استفاده میکنند مد نظر داشته باشید.
19. حفظ کردن مشتریان قدیمی و ثابت
یکی از روش های مقرون به صرفه برای افزایش میزان فروش حفظ مشتریان ثابت وقدیمی است.طبق نتایج بدست امده ۲۲% از درآمد کلی کسب و کارها را مشتریان ثابت آنها تأمین میکنند، حال آنکه برای مشتریان جدید این میزان تا ۱۱% کاهش پیدا میکند.همچنین مشتریان ثابت میزان خریدشان در طول سال ۱۵% بیشتر از مشتریان جدید است.
20. نمایش محصولات پرفروش به مشتریان
معمولا هنگام خرید توجه مشتریان به محصولات پرفروش جلب می شود و در واقع انها به خرید اینگونه محصولات ترغیب شده و امکان خرید مجدد بیشتر شده ودرصد میزان فروش ب طور قابل ملاحظه ای بیشتر می شود.
21. برگزاری قرعه کشی و ارائه کد تخفیف
همان طور که درمراحل بالاتر مقاله راههای افزایش فروش وبسایت اشاره کردیم مشتریان تخفیف را هرچند ب صورت کم دوست دارند و ما بهتراست برای افزایش میزان فروش با برگزاری قرعه کشی و ارائه کد تخفیف مشتریان خود را به خرید بیشتر ترغیب کنیم. برای مثال برای فعال شدن کد تخفیف، سقف خرید تا ۱۰۰ هزار تومان یا درصد تخفیف 5 درصد را در بعضی مناسبت های خاص قرار دهید.
22. فراهم کردن امکان ارسال رایگان محصول
ارسال محصولات برای مشتریان ازطریق پیک یا پست وتیپاکس یکی از بخش های مهم سایت فروشگاهی است،شما باید برای ارسال کالا برای مشتری، از آنها هزینه ای دریافت کنید؛ در عین حال با ارسال رایگان محصولات، می توانید آنها را به خرید بیشتر محصولات ترغیب کنید.
بهتر است هزینه ای مشخص را برای ارسال محصول مشخص نمایید، و هنگامی که هزینه سبد خرید به مقدار مشخصی رسید، ارسال محصولات را رایگان کنید.
23. افزایش سرعت سایت فروشگاهی
سرعت بارگذاری محصولات یکی از مواردیست که تاثیر بالایی بر افزایش فروش سایت فروشگاهی شما دارد، در صورتی که سایت فروشگاه شما سرعت پایینی داشته باشد، مشتریان خود را از دست می دهید. از عوامل تاثیر گذار بر سرعت سایت می توان به حجم تصاویر، قالب و کدنویسی آن اشاره کرد. ابزارهای مختلفی در خصوص حل این مشکل وجود دارد GTmetrix یک ابزار برای افزایش سرعت فروشگاه اینترنتی است.
راههای افزایش فروش وبسایت یا فروشگاهی
برای اینکه خیلی راحت تر نیازها و سلیقه های مشتریان را بفهمید بهتر است سایت خود را از دید مشتری نگاه کنید نه صرفا از دید یک طراح و فروشنده با این روش بهتر درک میکنید که ایا سایتی مشتری پسند دارید یا نه این دقیقا همان کاریست که طراحی سایت شبیه دیجی کالا انجام داده و همین طور برای طراحی اپلیکیشن نیز این دید را داشته اند که اکنون به عنوان یک فروشگاه اینترنتی موفق و محبوب شناخته شده اند.
بهتر است نظر مشتریان را نسبت به سایت جویاشده واز نیاز مشتریان خود اطلاع کسب کنید و سایتتان را مطابق با نیازهای آنها طراحی کنید.
بهترین ایده ها و توصیه ها را مشتریان شما که مدتی است با سایت شما کار کرده اند بدهند پس از نظریات و ایده های آنها غافل نشوید.
برای راحتی کار با سایت فروشگاه خود اموزش هایی ویدئویی را منتشر کنید بدلیل اینکه احتمال می رود مشتریان شما در رابطه با روش استفاده و یا کار با سایت اطلاعات کافی را نداشته باشند.
توجه:لینک فایل آموزشی را در مکانی قرار دهید که کاربران مبتدی راحت بتوانند ان را پیدا کنند.
یک لیست از تمامی فیدبک هایی که دریافت کرده اید تهیه کرده و در افزونه ها به دنبال ان بگردید.
از جمله مواردی که میتوانند کار کردن با سایت را برای شما راحت تر کنند افزونه ها هستند خیلی راحت می توانند نیازها و در خواستهای مشتریان را برطرف کنند و سایت شما را حرفه ای تر کنند.
“تبلیغ هدفمند برای سایت خود داشته باشید”
شما باید اشخاصی را که نیاز به محصول یا خدماتی که شما ارائه می دهید را شناسایی کرده و در اصطلاح بازار هدف خود را باید پیدا کنید سپس راههای تماس با آنها را باید پیدا کنید.
یا اینکه با دانلود بانک ایمیل هدفمند کاربران خود را پیدا کنید و تبلیغات خود را به کاربرانی که بیشتر تمایل به خرید محصولات شما دارند، ایمیل گروهی ارسال کنید. برای ارسال ایمیل گروهی نیز الزاما نیازی به پرداخت هزینه ندارید، میتوانید چند جی میل بسازید و با هر جی میل، روزانه در حدود 450 ایمیل قانونی ارسال کنید. با استمرار در این روش در ماه میزان قابل توجهی ایمیل رایگان به کاربران هدف خود ارسال کرده اید و به این روش باعث افزایش فروش فروشگاه اینترنتی خود می شوید.
“در شبکه های اجتماعی فعالیت هوشمندانه داشته باشید”
محصولات خود را در چندین شبکه اجتماعی که صفحه یا کانال ایجاد کرده اید به دوستان و آشنایان و مخاطبینی که به کانال یا صفحه خودت دعوت کرده اید توضیح دهید.
به این نکته توجه داشته باشید که جوامع مجازی ای که دارای برنامه های موبایلی هستند تاثیر بهتری دارند و در این مورد همیشه روند بازار را پیش بینی کرده تا در برابر تکنولوژی های جدید عقب نمانده و غافلگیر نشوید.
ودرحال حاضر باتوجه به فیلترینگ اینستاگرام و واتس اپ درایران اگر روند رشد تلگرام و ایجاد کانال الان راه مناسبی است حتما انجام دهید و اگر می بینید برنامه جدیدی نظر کاربران اینترنتی را جلب کرده سریعا برای ایجاد اکانت در آن پیش قدم شوید و متناسب با نظر و علاقه ی کاربران و بروز پیش بروید.
“کاربرانتان را در جریان امور قرار دهید !!!”
اگر خدمات یا محصول جدیدی ارائه می دهید یا سایتتان را توسعه دادید یا تخفیف ویژه برای مناسبتی قرار داده اید و….کاربران خیلی سریع و راحت تر مطلع و متوجه فعالیت مداوم شما شوند برای این کار میتوانید یک بخش به سایت خود به نام اخبار سایت اختصاص دهید این عمل در ایجاد حس اطمینان و اعتماد کاربران به سایت و فروشگاه اینترنتی شما نیز نقش زیادی دارد همانطور که شما این حس را نسبت به سایت های فروشگاهی بزرگی همچون دیجی کالا، بامیلو و… دارید.
“با پیشنهاد های جذاب و ویژه مشتریان را جذب کنید”
برای مثال عطر فروش های مترو تهران، شما را با ترفندی به داخل مغازه می کشند! قطعا درمرحله اول شما قصد خرید ندارید و فروشنده عطر کاملا از این موضوع آگاه است پس سعی میکند با پیشنهادی ویژه شما را قانع کند به خرید.
اول شروع به تست کردن عطر ها برای شما می کند و این کار را انقدر انجام میدهد که شما مردد شده و این لحظه است که او با پیشنهاد اشانتیون در ازاء خرید یک عطر شما را قانع به خرید میکند این پیشنهاد در آن لحظه کلیدی پیشنهاد ویژه است.
در وهله اول شما احساس می کنید برنده معامله شدید ! ولی در واقع برنده واقعی اوست چون توانست دو محصول خود را به شما با پیشنهاد ویژه بفروشد، و قطعا شما هم از خرید خود راضی هستید.
پیشنهاد ویژه الزاما تخفیف دادن نیست. بر خلاف آنچه در عموم جا افتاده پیشنهاد های شگفت انگیز در واقع می تواند نوعی ارزش افزوده روی محصول شما باشد که کاربر را در حالت مقایسه قرار داده و در بی رقیبان شما را برای خرید محصول مورد نظرش انتخاب کند.
تبلیغ فروشگاه اینترنتی و جذب مشتری
باید خلاق باشید ایده های خلاقانه پیدا کنید آنها را یادداشت کنید و پس از اطمینان از موفقیت ایده خود ان را اجراکنید تابتوانید پیشنهادی ویژه بدهید، همچنین بهترین کار این است که به سایت رقیبان موفق خود همیشه سر بزنید و از آنها نیز ایده بگیرید معمولا آنها از افرادی حرفه ای استفاده کرده اند و این تجربه را شما میتوانید به رایگان برای سایت خود بکار ببرید.