متفرقه

طراحی سایت نوبت دهی پزشکان

طراحی سایت نوبت دهی پزشکان

یکی از دغدغه های امروزه برای پزشکان بخصوص متخصصین و پزشکان فوق تخصص همچنین پزشکان عمومی داشتن سایت نوبت دهی انلاین است. همچنین این نیاز در مجتمع پزشکان نیز دیده می شود.

طراحان سیستم یکی از دستواردهای مهم خود را در این مورد اعلام میدارد. ما توانسته ایم با راهکاری عملی این دغدغه را مرتفع کنیم. پس طراحی سایت نوبت دهی پزشکان را به ما بسارید ما تمام نیازهای شما را برآورد کرده ایم.

یکی از مهمترین مباحث در این رویکرد برند سازی و عتبر شدن یک پزشک در سطح شهر می باشد. همانطور که میدانید میزان بار علمی پزشک در امر درمان موضوعی ناگسستنی ست اما بسیار از پزشکان و مراکز درمانی حازق ما در بحث برندینگ ضعیف عمل کرده اند. و این امر خود نیز از دید من طبیعی میباشد.

برای حل این مشکل بیایید خودمان را جای بیمار تصور کنیم. یک بیمار آیا برای حل مشکل خود ابتدایی ترین کاری که انجام میدهد چیست؟ طبیعتا مشکل و یا علایم بیماری خود را در اینترنت سرچ میکند ببیند موضوع چیست؟

اگر شما وب سایتی داشته باشید که علائم بیماری ها را توضیح دهید و همچنین بیماری هایی که با درمان های در منزل می شود کنترل شود، اشاره کنید طبیعتا ارتباط نزدیکی بین بیمار و وب سایت شما رخ خواهد داد همچنین در مواردی که نیاز است بیمار به پزشک مورد اطمینان مراجعه کند به طور هوشمندانه در سایت معرفی میگردد. این موضوع غیر اینکه بازدید سایت را برای شما به مراه خواهد داشت بلکه به دلیل همین اعتماد سازی پزشکی که شما معرفی کرده اید نیز مورد اطمینان بیمارخواهد بود.

از مزایای داشتن سایت اختصاصی و نوبت دهی همین وارد می باشد.

در سایت نوبت دهی پزشکان چه کارهایی باید انجام دهید؟

  1. وب سایت خود را درخواست و ثبت کنید برای ثبت درخواست طراحی وب سایت اینجا کلیک کنید.
  2. مراحل برندیگ وب سایت خود را به یاد داشته باشید (همیشه در نظر داشته باشید موانع بر اساس اهداف از سر راه برداشته می شود. تغییر هدف بر اساس موانع امری ست که میتواند تمام کسب و کار و اعتبار شما را زیر سوال ببرد)
  3. ساده سازی مسیر

به یاد داشته باشید بسیاری از بیمارها مسیر وب سایت را نمیتوانند انتخاب کنند پس باید مسیری برای رزور نوبت ایجاد کنید که کمترین و ساده ترین راه باشد به عنوان مثال تمام ساعت هایی که در مطب و یا کلینیک خود دارید را در معرض دید بیمار بگذارید و اجازه دهید خود بیمار ساعت دلخواهش را انتخاب کند. ممکن است از خود بپرسید که بیماران یک ساعت را برای خود به صورت مشترک انتخاب کنند و شما نمیخواهید بیمار خود را در مطب منتظر نگاه دارید. این موضوع را به ما بسپارید ما تمامی این تدابیر را اندیشیده ایم. یک راهکار ساده وجود دارد. ما ساعات را آزاد برای انتخاب میگذاریم پس کسانی که اینترنتی نوبت میخواهند ساعت آزاد شما را میبینند همچنین برخی بیماران با تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری نوبت خود را دریافت می کنند به منشی مطب خود اعلام کنید این ساعات نیز باید در وب سایت شما رزرو شوند به این صورت تمام مراجعه کنندگان مدیریت می شوند و بیماران نیز تمام ساعت های پر شما را خواهند دید و برای مراجعه برنامه ریزی خواهند کرد همچنین از ازدهام بیماران در مطب شما جلوگیری خواهد شد.

به این عکس دقت کنید.

طراحی سایت نوبت دهی پزشکان

ما به دغدغه شما نگاه ویژه ای داشتیم.

مسیر نوبت دهی بسیار ساده سازی شده

  1. انتحاب پزشک و سرویس (ممکن است یک پزشک به صورت همزمان چند سرویس ارائه دهد- مانند پزشکان زیبایی)
  2. انتخب زمان نوبت دهی
  3. نام و نام خانوادگی بیمار + شماره همراه
  4. تمام. (پیام برای منشی شما جهت رزرو نوبت و همچنین بیمار ارسال خواهد شد.)

ما در این گونه وب سایت ها به این اندیشیدیم که یک مرکز پزشکی و یا چند پزشک باهم بتوانند یک وب سایت داشته باشند. طبیعتا نوبت های رزرو شده برای منشی همان مطب ارسال می شود. همچنین در متن پیامک آدرس مطب و ساعت مورد نیز ارسال خواهد شد همچنین میتوانیم یادآوری رزرو نوبت را ارسال کنیم.

در سایت نوبت دهی پزشکان چه کارهایی نباید انجام داد؟

  1. به هیچ عنوان بیعانه و یا خدمات خود را انلاین نفروشید
    ممکن است با خود فکر کنید بیماری رزرو نوبت انجام میدهد ولی مراجعه نمیکند. بله این درست است شما به سادگی میتوانید اگر بیماری چنین موضوعی را تکرار کرد بعد از دوبار ان کاربر را بلاک کنید (البته ما توصیه نمیکنیم) ولی همین الان بر روی کاغذ نیز اگر این مشکل پیش آمد چه میکنید؟ طبیعتا یا نوبت را به نفر دیگری میدهید و یا آن نوبت را سوخت فرض میکنیم اقدام دیگری غیر حرفه ای می باشد.
  2. مراحل ثبت بیمار و یا رزرو نوبت خود را طولانی نکنید.
    طولانی شدن مراحل ثبت رزرو میتواند خسته کننده باشد و کاربر و یا بیماری که میخواهد به سریعترین حالت ممکن نوبت خود را رزرو کند دچار پیچیدگی نشود.
  3. از تکرار خدمات جهت تبلیغات (اشتباه) بپرهیزید
  4. تمام کارها را به وب سایت خود بسپارید و از منشی نیز بخواهید نوبت های حضوری و تلفنی را در وب سایت نیز ثبت کند با اینکار غیر اینکه یک مدیریت متمرکز خواهید داشت بیماران نیز در جریان پر بودن آن ساعت خواهند بود.