متفرقه

امکانات سایت مهندسی

امکانات سایت مهندسی

مهندسان زیادی که در رشته های مهندسی مختلفی فعالیت می کنند. خیلی از آن ها به دنبال راهی جدید هستند تا بتوانند بهتر و موثرتر توانایی های خود را ارائه دهند. طراحی سایت مهندسی یک ابزار بازاریابی خوب هست برای افرادی که در رشته های مهندسی درحال فعالیت هستند.

مهندسان عزیز شما می توانید با کمک یک وب سایت ، مهارت ها و نمونه کارهای خودتان را به نمایش بگذارید و از این طریق مشتریان بیشتری پیدا کنید. همچنین برخی از خدمات را به صورت آنلاین ارائه دهید و همچنین وبسایت مهندسی شما باید ویژگی هایی داشته باشد که بتوانید توانایی هایتان را را به نمایش بگذارید و این وب سایت شما تضمینی باشد که شما در بین رقبا در فضای مجازی نیز دیده خواهید شد.

باید به این نکته توجه کنید که طراحی سایت حرفه ای باعث پیشرفت کاری و افزایش اعتبار شما خواهد شد. تیم طراحان سیستم به شما مهندسان عزیز کمک می کند تا بدون نگرانی یک سایت حرفه ای برای ارائه خدمات مهندسی و معرفی نمونه کارهای خود داشته باشید.

با خواندن این مقاله از تیم حرفه ای طراحان سیستم در خصوص موارد مهمی که در طراحی سایت مهندسی و معرفی شما در فضای آنلاین واقعا موثر هست، اطلاعات مفیدی کسب کنید. هم چنین در خصوص ویژگی ها، امکانات سایت مهندسی به صورت کامل به شما توضیح خواهیم داد.

البته برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به پرسش هایی که در ذهنتان دارید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ویژگی ها و امکانات سایت مهندسی

ساختاری ساده و یکدست داشته و بازدید کننده ها را سردرگم نکند.

مواردی را نمایش بدهد که برای نیاز کاربران مفید باشد.

گرافیک سایت بر اساس حوزه فعالیت شما مانند مهندسی معماری، شهرسازی ، ساختمان و عمران، سدسازی، طراحی شود.

رنگ بندی و تصاویر سایت باید بر اساس رشته مهندسی شما باشد.

از منوهای خلاقانه در طراحی سایت مهندسی استفاده کنید.

سایت مهندسی دارای تعداد صفحاتی است که شما را به مشتری معرفی خواهد کرد.

صفحه (درباره ما) باید برای برای اطلاعاتی درباره ی اهداف، استراژی ها و رزومه فعالیت شما در ایجاد شود.

راه اندازی وب سایت مهندسی باید به صورتی انجام شود که معرف مناسبی برای یک مهندس در فضای مجازی و اینترنت باشد، زیرا در صورت معرفی کامل از ایده ها و پروژه هایتان، به موفقیت چشمگیری از لحاظ دریافت کردن پروژه های گوناگون میتوانید دست پیدا کنید.

قسمتی با عنوان (پروژه ها) برای به اشتراک گذاشتن پروژه هایی که انجام شده و یا نیمه کاره طراحی شده باشند.
حتی اگر سی دی های آموزشی یا محصولاتی داشته باشید که مرتبط برای فروش باشند می توانید فروشگاه آنلاین هم به سایت اضافه کنید. شما مطالب آموزشی خود را مانند ویدئوها، فایل طرح ها و … را در این قسمت برای فروش بگذارید.

در صورت ایجاد امکان شغلی و جذب کردن متخصصین در حوزه فعالیتتان از بخش (همکاری با ما) حتما استفاده کنید.
در بخش (ارتباط با ما )یا (تماس با ما) می توان اطلاعات خود را مانند آدرس ایمیل، آدرس دقیق، شماره تلفن همراه و ثابت و حتی گوگل مپ  … را درج کنید. از طریق واتساپ شما به صورت آنلاین با مخاطبانتان ارتباط برقرار کنید. در سایتتان دیگر شبکه های اجتماعی که عضو آن هستید را نیز درج کنید.

بخش پشتیبانی نیز از جمله مواردی است که باید در طراحی سایتتان، در نظر بگیرید.

موفقیت سایت شما تنها در صورت بهینه سازی سایت و رعایت نکات حرفه ای طراحی آن حاصل می شود، زیرا با این موارد، وب سایتتان بطور محسوسی برای موتورهای جستجو مثل گوگل قابل رویت خواهند شد.

و رعایت موارد زیر

طراحی صفحه پرسش و پاسخ

طراحی صفحه اخبار و مقالات تخصصی مربوط به فعالیت گروه مهندسی

طراحی صفحه تماس با ما جهت نمایش دادن اطلاعات تماس با شرکت و اعضای تیم شما

طراحی قسمت ارایه مشاوره

طراحی بخش به عنوان خدمات برای معرفی و ارایه کلیه خدمات شرکت مهندسی

با خواندن این مقاله از طراحان سیستم حتما سوالاتی در ذهن دارید یاتصمیم دارید وب سایتی برای کسب و کارتان داشته باشید که در زمینه فعالیتتان بسیار موفق شوید بنابراین تیم حرفه ای طراحان سیستم در خدمت شما است. با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *